מורה דרך דבר את אותו שלב: כיצד לומר תמליל קצר

אז אתה אמור לתמלל קובץ שמע או וידאו.

עלול שעבודתך תצטרך שתעשה קיבולת של קבוע מטעם תמלולים, אם שמעולם אינן תמללת מילה בחייך.

האפשרויות חיוניות מועילות והצעות מבטיחות בגלל ש תמלילים פנימיים בתקני התעשייה. העובדות תופסים על התמלילים ממכרים במאמץ מינימלי? הוא מעניק לבסס מימוש שהדברים יישארו מסודרים וחלקים.

או שמא במידה אני מתמלל מומחה, יתכנו המלצות מלקוחות וטריקים הנקרא תמלול שלא שקלת בעבר. במקרה ש אתה עלול לשדרג רק את פרוצס התמלול העכשווי שלך?

סידרנו מעגל שתבדקו יחד עם זאת המכסה את אותו הבסיסים החיוניים לייעול עשיית התמלול, מההתחלה ועד הסוף. ברר את אותם הצעדים הדרושים על מנת להנחות השירות בדרך להשלים אחר משימת התמלול ביעילות.

מהלך 1. הכן אחר הכלים והציוד של העבודה
ודא שהכנת את אותו מה שנדרש והציוד הדרושים עבור שתתחיל לתמלל.

כסא קל או אולי ארגונומי יוצר פער ענק בשמירה על אודות חופשה מרגיעה בגופכם בתבנית שעות עזרת תמלול. הינו מטיב בגב התחתון שלך, מקדם יציבה נעמה ומבטיח כניסת דם נורמאלית. כוון את כל המושב למיקום המועדף רק שלך.

השתמש באוזניות באיכות נעמה ומבטלת רעשים. אוזניות מעל האוזן הנישות הנוחות באופן מיוחד שכן הן עוטפות את אותן האוזן ומבודדות רעש מפריע. תדרים קוליים אנושיים כיף אחת בלבד הרץ עבור -הרץ, מקום הביניים המתקיימות מטעם הצליל. כל אחד משווקים בעניין אוזניות אלו שיש להן אתר בינוני גדול מאוד אבל אתר.

מוסתר בנושא החיוניים של העבודה יתר על המידה יום שלם לסחוב תוספות קרובים. משקפי ראייה, בקבוק מים, כוס קפה או לחילופין פלאפון שאינו קבוע בדירות מיד שימשו מהווים מונחים בנושא שולחנך בשביל להפחית את כל הסחות הדעת שיטה פעולת תמלול.

דרישה מקוונת כמו למשל עותקים נעימים השייך מילון או גם מנועי החיפוש עוזרת לעסק לבקש בזמן מועט מונחים לא מוכרים ואת ההקשר למשמעותו.

דוושת כף רגל מאפשרת לך לשלוט בהפעלה המתקיימות מטעם תכתיב שיש להן הבהונות. אני יוכל להנות, להריץ אחורה, ולהתקדם זריז תוך כדי הקשה בעניין חלקיו של הדוושה שיש להן כף הרגל. העסק שלך יהיה מסוגל לפתוח את אותן דוושת כף הרגל שלך לעבודה יחד עם תוכנת התמלול שהיא

שלב 2. בחר ספק התמלול של העסק

צריך כלי תמלול מבוססי מחשב הכוללים לכולם להעלות ולתמלל אחר ההקלטות שלנו באופן מקוון. הנ”ל המועמדים מעמיסים של העסק לרכוש תמלילים –מהיר.

תוכנת התמלול הכל-אחד מסוג כוללת תוספות וקיצורי בידי מקובלים כדי להקל על אודות וכל זה מההתחלה עד הקף. כל אחד כשיר אפילו לתמלל את אותן הקובץ אם אוטומטי למען לחסוך את אותם חייו המושקע בתמלול.

בתכלס, העסק שלך עלול לתמלל על אודות בשלושה שלבים פשוטים:

העלה את הקובץ של החברה שלכם.
סקריבי מתמלל אוטומטית.
ברר וערוך את התמליל.
שסע 3. הגבר אחר עוצמה הקול והגבר את נוי השמע
אינו ממחיר השוק ההקלטות נעשות חשובות. תמלול הקלטות בעברית אם ברשותכם קובץ מסורבלת יחד לרוב רעשי רקע, יש הרבה נתיבים להעלות את אותן איכות השמע שממנו.

ל- מדחס מובנה לטווח דינמי שמגביר במידה אוטומטי את אותה נוי השמע מטעם הקובץ לקראת תמלול. נולד מפחית רק את עוצמה הקול מטעם צלילים נחושים לא רצויים ומגביר קטעים שקשה לקבל. מכיוון שאנו שולטים בתעתיק מזה כעשור, כל אחד מתחילים אופטימיזציה מתמדת עבור כל חלקים כאלה.

דבר 4. הכירו אחר הרכיבים

הפק רק את המרב מתוכנת התמלול של העסק שלכם. התכנס למסע התמלול של החברה שלכם באמצעות קשר שיש להן הרכיבים שלכם.

ל- נגן שמע חותם מזמן ועורך עיתון משולב שיש לו מאפיינים מלאות – כל מה שאתם כדאי עבור תמלול. יש רהיטים ברורים, קיצורי מקשים ולוח בקרה שתוכל להתאים פרטית זה שיתאים לתהליך הפעילות שלך.

הרכיבים וקיצורי האמצעי ששייך ל
המילה מרחיב חוסך זמן אפשרות חיזוי והרחבת המילה מתחיל מקליד. סימבולים ראשיות מאפשרות סקירה השייך אלה אותיות צפויות בהקלטה שלך. הנו חוסך ממך לנחש ידע מעורפל.

בדיקה של האיות מייצרת לעסק הצעות מחיר לתפעול אוטומטי שהיא שגיאות כתיב אפשריות.

האט או שמא האץ את אותה השמע כדי לדעת כל מילה.

השתמש בקיצורי מקשים כדי להשהות, לדלג, להעביר אם לאחור לאחור לזמן ספציפי בהקלטה.

טובה טעויות בשיתוף קו תחתון כחול בדרך של כלי ה- מסוג

להקלטות בעזרת מבטאים כבדים, תוכלו להכתיב ולתמלל את אותם הקובץ אפשרות תוכנת זיהוי הקול שלנו.

או שמא במצב אם ברשותכם דבר מועט על אודות תוכן ההקלטה שלנו, יש לכם בעזרת לתמלל את אותו הקובץ אם וכאשר אוטומטי. הוא נותן אפשרות לעסק סקירה יפה שהיא כל מה לראות מקרוב ומאיץ תמלול.

דבר 5. בתבנית תמלול
היא טיפ למקצוענים: מתמללים אנשים רבים בוטחים בהם ספר בדרך של בחירת התמליל והשמע מילה במילה. אנחנו יוצרים נגד הינו. בשטח הנל, האזן לכל השיחה והשתמש בהקשר בכדי לפרש ולזהות רק את המילים הנכונות.

לפי תמלול אפשרי שתיתקל בתכנים לא מוכרים דוגמת מונחים טכניים או בריאותיים. חפש מנועי החיפוש רק את הקשר או לחילופין התקן עותקים נעימים של דיקציה מקוונת להגדרה מהירה.

לתוך תתלה על גבי מילה קשה מאוד. יתכנו מונחים או אולי סימנים מסוימים שקשה ללמוד במקום אותה אני לסוף דבר מושהה ואוחז עיתים. דלג על גביהם. השאירו פנוי בינתיים וחזרו למילים שהחמצתם רק את באופן זה שמונע שבירת הזרימה של העסק שלכם.

הימנע מהחלפת הקשר ומלהטוט עם משימות שונות בו זמנית. תמלול לבית משפט 1 תמלול לעריכה הופכת למייגעת. בסקטור זו, עשה כל מה אדם במקומות אחרים בין.

התחל בתהליך דרך חבישת כובע התמלול שלך והתמקד במשימת התמלול שלפניך. הדראפט המרכזי אינן יכול שיהיה איכותי. אחרי שתמלל ממש את אותם ההקלטה, אחת בלבד אם והיה אם ידני ובין או גם אם אוטומטי, אתה תוכל להפנות את אותה תשומת ליבך לעריכה ולשכלול התמליל.

מהלך 6. ערוך את התמליל
הפעל מחדש את אותן האודיו, לקראת בעניין הטיוטה שלכם והתקרב ל-

מקומות נותרים ריקים או לחילופין חסרים
תוים, מונחים אם ביטויים ממש לא נשמעו מעולה
מילים באיות שגוי
פיסוק
ארגון
השתמש בכלי בדיקת האיות וכלי ה- שהיא למען לגלות שגיאות כתיב או אולי שגיאות שעלולות לחמוק.

אליך
פרוייקטים תמלול ביצוע להיווצר משתלמות לצורך האלו יחד עם עין למידע אודות האפשרויות השונות ולתוכן משובח.

פירוק פרוצס התמלול למדרגות דבר את אותן מהלך מאפיין לשעות רבות להיראות קלות ומסוגלות. תוכנת תמלול נהדרת אך חוסכת קושי.

אנו עובד ומשתמש מבררים על רק את הזדמנויות להפוך רק את התמלול לקל ככל האפשר עבור המתמללים שיש לנו.

מעניק מערכות אינטרנט תמלול מקוונות למתחילים ובעלי מקצוע איכותיים.g

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *