خرید کتاب درسی No Further a Mystery

بنابراین لازم است در این بخش روی گزینه “به روز رسانی” که در مقابل نام هر دانش آموز تعبیه شده است کلیک نموده و سپس گزینه “ثبت سفارش گروهی” را از منوی موجود در سمت راست انتخاب نمایید.

نمایش نتایج بیشتر متاسفانه نتیجه ای با این عبارت یافت نشد. انتشارات

بهترین کتاب های امتحان نهایی دین و زندگی دوازدهم انسانی

پس از اتمام بازه های زمانی مشخص شده، مهلت نام نویسی دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی تمدید می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با عضویت در کانال تلگرام مدارس اخبار مربوط به آن را پیگیری کنید.

کتاب درسی های مدابوک بصورت آفست در چاپخانه چاپ شده اند و دارای کیفیت مناسب و مطابق با کتاب درسی وزارتی می باشند.

دانش آموزان می توانند پس از ورود به سامانه و وارد نمودن کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود، نسبت به ثبت سفارش کتب درسی مقطع مورد نظر خود اقدام نمایند.

دیجی‌تک تک‌تاک تک‌تاک اکسترا سیلیکون دیجی‌داکس بررسی و جعبه گشایی اکوسیستم

معاون توسعه و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان ایلامی از ۱۰ شهریور آغاز می ‌شود.

Do you know about سفارش کتاب درسی?

پرهام گفت: مرداد ۲۹, ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۸ ق٫ظ سلام روز بخیر من هر کاری میکنم نمیتونم وارد سیستم ثبت نام کتاب هفتم بشم با وجودی که از شناسنامه اطلاعات وارد میکنم میزنه کدی یافت نشد میشه راهنمایی کنید

در این موقعیت بهتر است نگران نباشید و پس از گذشت چند ساعت مجددا به سایت مذکور مراجعه نمایید.

این فروشگاه فرصت خرید کتاب درسی را به‌صورت تک‌جلدی و با سرویس رایگان در تمام مقاطع زمانی مهیا ساخته است.

با سلام و درود، در جال حاضر سایت مربوطه مشکلی ندارد؛ می توانید در ساعات خرید کتاب درسی آتی نسبت به ورود مجدد به سامانه اقدام نمایید.

اخبار خودرو آموزش خودرو معرفی و بررسی خودرو قیمت و شرایط فروش موتور اسپرت

محمود گفت: فروردین ۳۰, ۱۴۰۱ در ۱:۰۹ ب٫ظ سلام، مدرسه پسر من گفته که برای دریافت کتاب های درسی نیاز نیست به سایت ایران تکست بوک مراجعه کنید، گفتن خودشون میخرن و تو مدرسه به پسرم تحویل میدن، میخواستم بپرسم که ممکنه مدرسه هزینه بیشتری رو از ما بگیره و خودش اقدام به خرید به قیمت پایین تری بکنه؟

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *