The smart Trick of نمایندگی زیمنس در تهران That No One is Discussing

ما کیفیت و اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می‌کنیم. محصولات ما از برند زیمنس و با بهترین قیمت وارد کشور شده و ما آنها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم.

دپارتمان فنی و مهندسی ثامن کنترل خدماتی به شرح ذیل ارائه می نماید مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های برق و اتوماسیون خطوط تولید مشاوره، طراحی و اجرای سخت افزاری و نرم افزاری کلیه ی پروژه های اتوماسیون صنعتی: برنامه نویسی، مانیتورینگ طراحی، ساخت وتولید تابلو برق تعمیرات تخصصی تجهیزات اتوماسیون صنعتی، سافت و درایو تامین تجهیزات در حوزه های مختلف صنایع ارتباط با واحد فنی و مهندسی

کادر فنی مجموعه ی ما شامل تکنیسین های مجرب و ماهر می باشد که همگی در زمینه تعمیرات محصولات زیمنس، آموزش دیده، متخصص و مجرب می باشند. ضمنا خدمات ما شامل تمامی نقاط استان تهران می باشد

طراحی و ساخت تخصصی ماشین‌آلات سفارشی: همکاری با معتبرترین صنایع ماشین‌سازی کشور در طراحی و ساخت ماشین‌آلات سفارشی.

شرکت زیمنس همزمان با نمایندگی زیمنس در لاله زار تغییر نام خود در سال ۱۸۹۷ به صورت شرکتی با سهامی عام تبدیل شد. حال ما به عنوان نمایندگی تعمیرات زیمنس تمامی لوازم خانگی زیمنس را تعمیر خواهیم کرد.

این سیستم باعث افزایش امنیت در فرایندهای تولید می شود و از میزان خطرات احتمالی کاسته می شود.

تعمیرات امری بسیار حساس و نیازمند تخصص کافی است. برای اینکه تعمیرات در بیشتر مواقع بدون نگرانی، موفقیت‌آمیز باشد در کنار شما خواهیم بود!

هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران با سابقه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی در کنار شماست تا بهترین و ارزانترین خدمات تعمیرات را به شما ارائه کند، این خدمات توسط کادری مجرب و متخصص به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

برخی از خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش برند زیمنس عبارتند از:

چند هفته بعد در نمایشگاه تجاری برلین، زیمنس و هالسکی نخستین راه‌آهن الکتریکی جهان را که توسط یک منبع برق خارجی ساخته شده بود معرفی کردند.

طراحی و اجرای تخصصی سیستم‌های اتوماسیون دستگاه‌های آب شیرنکن صنعتی: انجام پروژه‌های اتوماسیون برای دستگاه‌های آب شیرنکن صنعتی.

For more info نمایندگی زیمنس.

خانواده سیستم اتوماسیون صنعتی زیمنس شامل موارد زیر می باشد:

تولید و توزیع برق: محصولات انرژی زیمنس برای تولید، انتقال و توزیع برق استفاده می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *