خرید ناهار خوری OPTIONS

میز غذاخوری نیمکتی با ویژگی‌های منحصر به فردی که داره باعث میشه تا نسبت به سایر مدل‌ها متمایز‌ باشه. استفاده از نیمکت به جای صندلی، فضای بیشتری در اختیار ما می‌گذاره.

خیلی خوشتان نمی آید و همواره دوست دارید خانه ای شیک داشته باشید،

ما باید اطلاعات کافی از انواع میز و صندلی ناهارخوری و نوع اتصالات آنها و حتی جنس پارچه‌ها داشته باشیم. قطعا بدون داشتن اطلاعات کافی نمیشه خرید مطمئنی داشت.

میز چهار نفره و چهار صندلیمیز شش نفره و شش صندلیمیز هشت نفره و هشت صندلی

تولید این میز از جنس چوب روس می باشد. قیمت پیش فرض سایت با پارچه ملما می باشد که شما می توانید رنگ و جنس پارچه را تغییر دهید ولی رنگ چوب قابل تغییر نیست.

میز ناهار خوری ۶ نفره بیضی دارای قطر حدوداً ۱۲۰ سانتیمتر است. میز ناهار خوری با این شکل بیضی نیز به همان ارتفاع استاندارد ۷۱ تا ۷۶ سانتیمتر طراحی می‌شود، تا کاربران بتوانند با راحتی از آن استفاده کنند.

میز چهار نفره و چهار صندلیمیز ده نفره و ده عدد صندلیمیز شش نفره و شش صندلیمیز هشت نفره و هشت صندلی

For more info خرید ناهار خوری.

پنداریم – فروشگاه اینترنتی خانه و آشپزخانه آباژور ایستاده

تیم کهن استیل سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن و همچنین شفافیت در قیمت بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.ما در کهن استیل تحویل بهترین کیفیت کار رو تضمین میکنیم.و برای تحقق پیشرفت این مجموعه و رضایت مشتری به این اصل پایبندیم.

تلفن پشتیبانی : ۴۴۴۶۷۷۹۴ – ۰۲۱ لوکیشن : نقشه خوان بلد – گوگل مپ

تهران – جنت آباد مرکزی – خیابان شهید مخبری – بین تقاطع اتوبان ستاری و کبیری طامه (شاهین شمالی) – پلاک ۲۲۶ – ساختمان کلینیک پاک – طبقه دوم

وقتی روی صندلی میز ناهار خوری می‌نشینید باید احساس راحتی داشته باشید. فضای کافی برای زانوها وجود داشته باشد.

پارچه مبلی یکی از ارکان اصلی ست ناهارخوری است. به اندازه نمای چوبی یا فلزی میز و صندلی، توی چشم است. پارچه‌ صندلی‌های نهارخور معمولا پارچه‌های مخمل، طرح چرم، کتان یا گونی بافت هستند.

از کجا مطمئن باشیم همون جنسی که می‌گید خرید ناهار خوری داخل صندلی‌ها کار شده؟

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *